Anchor link test

Inleiding

Het werken met kinderen, leerlingen en studenten is een dynamisch proces. Het educatieve- en onderwijswerkveld, maar ook de opleiding is in de eigen regio voortdurend in ontwikkeling. Maatschappelijke ontwikkelingen zoals bijvoorbeeld -Integrale- Kind Centra-vorming, duurzaamheid en inclusie, maar ook technologische ontwikkelingen stellen nieuwe en andere eisen aan de kennis en het handelen van medewerkers en leidinggevenden en opleiders. In zo’n veranderlijke werkelijkheid is het permanent ontwikkelen van nieuwe kennis van groot belang. Minstens zo belangrijk is het kunnen mobiliseren en slim toepassen van kennis, ideeën en technieken. Dat vraagt om professionals die beschikken over onderzoekend en probleemoplossend vermogen en om professionals die als een team samenwerken in een onzekere, complexe en permanent veranderende context. Wendbare professionals die zich blijven ontwikkelen (leven lang leren) waarin goed onderwijs centraal staat.

 

Link 1

Het werken met kinderen, leerlingen en studenten is een dynamisch proces. Het educatieve- en onderwijswerkveld, maar ook de opleiding is in de eigen regio voortdurend in ontwikkeling. Maatschappelijke ontwikkelingen zoals bijvoorbeeld -Integrale- Kind Centra-vorming, duurzaamheid en inclusie, maar ook technologische ontwikkelingen stellen nieuwe en andere eisen aan de kennis en het handelen van medewerkers en leidinggevenden en opleiders. In zo’n veranderlijke werkelijkheid is het permanent ontwikkelen van nieuwe kennis van groot belang. Minstens zo belangrijk is het kunnen mobiliseren en slim toepassen van kennis, ideeën en technieken. Dat vraagt om professionals die beschikken over onderzoekend en probleemoplossend vermogen en om professionals die als een team samenwerken in een onzekere, complexe en permanent veranderende context. Wendbare professionals die zich blijven ontwikkelen (leven lang leren) waarin goed onderwijs centraal staat.

Link 2

Het werken met kinderen, leerlingen en studenten is een dynamisch proces. Het educatieve- en onderwijswerkveld, maar ook de opleiding is in de eigen regio voortdurend in ontwikkeling. Maatschappelijke ontwikkelingen zoals bijvoorbeeld -Integrale- Kind Centra-vorming, duurzaamheid en inclusie, maar ook technologische ontwikkelingen stellen nieuwe en andere eisen aan de kennis en het handelen van medewerkers en leidinggevenden en opleiders. In zo’n veranderlijke werkelijkheid is het permanent ontwikkelen van nieuwe kennis van groot belang. Minstens zo belangrijk is het kunnen mobiliseren en slim toepassen van kennis, ideeën en technieken. Dat vraagt om professionals die beschikken over onderzoekend en probleemoplossend vermogen en om professionals die als een team samenwerken in een onzekere, complexe en permanent veranderende context. Wendbare professionals die zich blijven ontwikkelen (leven lang leren) waarin goed onderwijs centraal staat.

Link 3

Het werken met kinderen, leerlingen en studenten is een dynamisch proces. Het educatieve- en onderwijswerkveld, maar ook de opleiding is in de eigen regio voortdurend in ontwikkeling. Maatschappelijke ontwikkelingen zoals bijvoorbeeld -Integrale- Kind Centra-vorming, duurzaamheid en inclusie, maar ook technologische ontwikkelingen stellen nieuwe en andere eisen aan de kennis en het handelen van medewerkers en leidinggevenden en opleiders. In zo’n veranderlijke werkelijkheid is het permanent ontwikkelen van nieuwe kennis van groot belang. Minstens zo belangrijk is het kunnen mobiliseren en slim toepassen van kennis, ideeën en technieken. Dat vraagt om professionals die beschikken over onderzoekend en probleemoplossend vermogen en om professionals die als een team samenwerken in een onzekere, complexe en permanent veranderende context. Wendbare professionals die zich blijven ontwikkelen (leven lang leren) waarin goed onderwijs centraal staat.